- Časté dotazy
- O značce
- Ochrana osobních údajů
- Kontakt
- Používání souborů cookie
- Reklamační formulář
- Obchodní podmínky
Časté dotazy
Jaká je cena za doručení zboží?
Cena za doručení zboží v rámci Česka je jen 48Kč (Zásilkovna) a 99Kč (Packeta) při platbě předem, 78Kč (Zásilkovna) a 135Kč (Packeta) při platbě na dobírku. Při nákupu nad 1900Kč je doprava zdarma.
Jak mohu zaplatit?
Na výběr máte ze tří možností:
- Platba kartou online - po dokončení objednávky uvedete 16 místní kód Vaší karty, datum expirace a bezpečnostní kód ze zadní strany.
- Bankovním převodem - zabezpečená platební brána Vás po dokončení objednávky přesměruje do Internetového Bankovnictví, kde zrealizujete úhradu s předvyplněnými údaji o platbě.
- Dobírkou - kurýr Packeta od Vás převezme hotovost při doručení zboží. Zaplatit můžete kartou nebo v hotovosti.
Jak rychle dostanu zboží?
Zboží obdržíte do 2 až 5 pracovních dnů, pokud svou objednávku odešlete do 10:00 hodiny. Zboží doručujeme kurýrní společností Packeta přímo na Vaši adresu.
Jak si vybrat správnou velikost?
Každý kus oblečení pro Vás měříme. Tabulku s přesnými rozměry najdete vždy u každého produktu ve spodní části.
Co když mi nesedne velikost?
V případě, že Vám nesedne velikost nebo z jakýchkoliv jiných důvodů nebudete spokojená, můžete nám nenošené zboží vrátit do 14 dní a my Vám vrátíme peníze.
Jak postupovat při vrácení nenošeného zboží do 14 dnů?
- Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář.
- Balík se zbožím, fakturou a vyplněným reklamačním formulářem vhodně zabalte a zašlete na adresu uvede v reklamačním formuláři.
- Doporučujeme zaslat zboží doporučeně pro případ možné ztráty.
Jak postupovat při výměně nenošeného zboží do 14 dnů?
- Zkontrolujte si dostupnost zboží o výměnu kterého máte zájem.
- Vytvořte si novou objednávku.
- Zboží ze staré objednávky spolu s fakturou a vyplněným reklamačním formulářem vhodně zabalte a zašlete na adresu uvedenou v reklamačním formuláři.
- Doporučujeme zaslat zboží doporučeně pro případ možné ztráty.
- Kupní cenu za vrácené zboží Vám vrátíme zpět na Váš účet a znovu Vám doručíme zboží z nové objednávky.
Budu informována o stavu objednávky?
Všechny naše zákaznice jsou důsledně informovány o průběhu celé objednávky. Od přijetí, vybavení, až po odeslání s informací o přesném datu doručení. Po odeslání je vše v rukou našeho smluvního dopravce Packeta, který Vás bude informovat emailem a sms zprávou o přesném čase doručení.